Resultaat 11 - 20 (van 24)

• Linde en Emma winnen Kamper Voorleeswedstrijd Bekijk details

30 januari 2024

Linde Zandsteeg van basisschool Eben-Haëzer uit IJsselmuiden en Emma Becker van CBS De Wegwijzer uit Kampen hebben afgelopen woensdagen de voorrondes van De Nationale Voorleeswedstrijd gewonnen, welke plaatsvonden in de Stadskazerne. Beide winnaars zullen binnenkort Kampen vertegenwoordigen in de regionale finale op 28 februari, wederom in de Stadskazerne. En wellicht wordt één van hen wel De Nationale Voorleeskampioen 2024!

• Stadskazerne wordt inleverpunt Voedselbank Bekijk details

7 december 2023

In De Stadskazerne is vanaf 7 december een pop-up inleverpunt voor de Voedselbank Kampen te vinden. De Voedselbank Kampen steunt iedere week ongeveer 200 gezinnen met voedselpakketten. Hiervoor zijn zij afhankelijk van schenkingen. De Stadskazerne wil graag meehelpen en hoopt dat ook haar bezoekers houdbare producten komen doneren.

• Brievenwasserette Bekijk details

30 november 2023

Krijg jij weleens een moeilijke brief? Daar kun je best zenuwachtig van worden, helemaal als het over geld gaat. De gemeentes Zwolle en Kampen werkten samen met de bibliotheek om moeilijke brieven te ‘wassen’.

• Opening Informatiepunt Kampen Bekijk details

10 oktober 2023

Informatiepunt Kampen is jouw sociale gids in de gemeente Kampen en we helpen je graag. Iedereen is van harte welkom bij de opening.

• Winnaars zomerspeurtochten Bekijk details

10 oktober 2023

Afgelopen zomer konden kinderen en hun ouders/verzorgers in en rondom de bieb speuren naar aanwijzingen voor 4 verschillende speurtochten.

• VSO de Spanker opent schoolbieb Bekijk details

3 oktober 2023

Op maandag 2 oktober werd op VSO de Spanker in Kampen de nieuwe schoolbibliotheek geopend. De opening was een feestelijk moment met leerlingen en docenten. Eerst heette directeur Henk van Dijk iedereen welkom. Daarna knipte stripmaker Jan Cleijne samen met een leerling Daniël het lintje door. Van de bibliotheek kreeg de school een prachtig boek over haaien cadeau.

• Vacature Taalpuntdocent Taalpuntcoördinator Bekijk details

4 april 2023

“Help jij de laaggeletterdheid in Kampen aan te pakken?”

• Zelfregie en herstel in Bibliotheek Kampen tijdens Week van de Psychiatrie Bekijk details

16 maart 2023

Hoe is het om te leven met een psychische kwetsbaarheid? Hoe ga je verder na een psychose, depressie of verslaving? Wie of wat kan helpen bij je herstel? Op woensdag 22 maart tijdens de Week van de Psychiatrie hoor je hier meer over.

• Aangiftedagen Bekijk details

13 maart 2023

Het is weer tijd om de belasting aan te geven.

• Informatieavond voor vrijwilligers Bekijk details

8 maart 2023

Lijkt het jou ook leuk om in een inspirerende omgeving vrijwilligerswerk te doen? Kom naar de informatieavond op 28 maart

Paginanavigatie